SPICE-Kiss

鉄分多めの方に

最近は、鉄分多めの方が多いのでしょうかね?
斯く言う私も微量ながら鉄分多めですが・・・(身体的には貧血ですが)
a0242809_17283358.jpg


JR東日本許諾済みのスマホスタンド。
a0242809_1722279.jpg


誰が買うのよーっと思った2分後にお会計してました(笑)
内房線と踊り子号、そして大井川鐵道の中から、内房線をチョイス。
お値段の割に、なかなか細かい作りですよ-!
網棚の網目模様も忠実に再現して、テーブルの下には灰皿まであります。
アプリ不要でそのままスマホにお気に入りの画像を映し出してセットするだけ。
ただこれ、スマホをしっかりと収納する作りになっているので、メールや電話が来ても直ぐに取り出せない。
てっきり横から簡単に取り出せるのかと思ってました。

作り手の意図に反して、私は会社のデスクでペン立てとして使うことにしました。
a0242809_17225883.jpg


製品詳細は→





Some Japanese are obsessed with trains.
As for myself, I am a bit train fan too. 

This geeky stuff is sold as a smart phone holder is used just for the fun of video of scenery from train window.
I thought who did buy this kind of stuff ? but I was at the cashier with it in my hand 2 minutes later.

For the price, it is a pretty elaborate finish for this kind of thing .
Such as re-create a stitch of net rack and buil in ash-tray which we rarely see it recently.
You don't need an application , you can play your favourite video on your smart phone and set it.
But I think it is not well-designed for smart phone holder because it is not easy to pick up the phone when receive a call or a text due to all enclosing structure .

I will use as a pen holder at the office, despite designer's intention.
[PR]
by spice-kissed | 2012-01-23 23:24 | 日々いろいろ